
Музичне виховання в ДНЗ
Дошкільний вік - основний період у встановленні і розвитку особистості дитини. Основна мета сучасного дошкільного закладу полягає в забезпеченні повноцінного фізичного і загального розвитку особистості дітей, цілеспрямованого виявлення і розвитку їхніх різнобічних здібностей.
Музичне виховання - являється одним із засобів формування особистості дитини. Вимоги гуманізації навчання, висунуті психологами, педагогами, пропонують велику увагу приділити розвитку творчих здібностей дитини, кращих її особистих якостей, викликати інтерес до пізнання. Розвиток музично-творчих здібностей - одне із найбільш актуальних сучасних завдань музичного виховання дітей.
Мета естетичного виховання - виховання культури почуттів - як естетичних і моральних, так і специфічних для мистецької діяльності.
Головне завдання мистецької діяльності у дошкільному закладі - розвинути у дитини сприйнятливість як базову особистісну якість, прищепити здатність «приймати», «передавати», «трансформувати», тобто бути споживачем і творцем культури.

Основні завдання музичного виховання:
1. Виховувати любов та інтерес до музики ( тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики).
2. Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами виразності.
3. Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах, знайомити з початковими елементами музичної грамоти (все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно).
4. Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладо-висотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів ( якщо в цьому віці дитину навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток всіх її здібностей).
5. Сприяти розвитку музичного смаку.На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку вибіркове, а потім оцінювальне ставлення до виконуваних творів.
6. Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх і драматизації.
