
Посадова інструкція музичного керівника ДНЗ
1. Загальні положення
2. Посадові обов'язки.
3. Музичний керівник повинен знати
4. Права
Має права, передбачені Трудовим кодексом України, Правилами внутрішнього трудового розпорядку.
5. Відповідальність
ФУНКЦІЇ ТА ОБОВ'ЯЗКИ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА
За загальну постановку музичного виховання в дитячому садку відповідає музичний керівник. Він виконує таку роботу:
- Проводить заняття в кожній віковій групі два рази на тиждень відповідно до графіка роботи. Це вимагає значної попередньої підготовки: керівник відбирає і розучує музичний матеріал, який діти повинні виконати грамотно і виразно. Розробляє і планує засвоєння програмних навиків, своєчасно готує наочний матеріал, приладдя, прослуховує музичні записи. Намічає і про водить (якщо це треба) індивідуальні заняття з підгрупами чи з окремими дітьми.
- Відповідає за складання сценаріїв свят, програм розваг, підготовку та їх проведення.
- Керує роботою вихователя в сфері музичного розвитку дітей через індивідуальні консультації та групові заняття.
На консультаціях музичний керівник ознайомлює вихователя з планом роботи, розучує дитячі твори, звертаючи увагу на ті вміння і навички, якими має оволодіти кожна дитина, обговорює проведення заняття(звертає увагу на успіхи і труднощі дітей, яким треба допомогти), добирає записи для програвання на ранковій гімнастиці, інших заняттях, прогулянках тощо.
На групових заняттях музичний керівник систематично навчає вихователів, удосконалюючи їхні навички в галузі пісні й руху. Розучує з ними твори для індивідуального і колективного виконання на святах та під час розваг. При цьому бере до уваги здібності кожного: в одного гарний голос, другий чудово танцює, третій добре виконує вправи, четвертий виразно декламує і може стати активним ведучім свята.
- Регулярно проводити педагогічні наради, на яких розв'язуються методичні питання, обговорюється програма святкових ранків та розваг, визначаються додаткові завдання з метою удосконалення навчального процесу.
- Веде роботу з батьками, залучаючи їх до загального процесу музичного виховання дитини. В індивідуальній бесіді, на консультації, зборах музичних керівників дає поради: які радіо- та телепередачі можна слухати з дітьми, який пісенний репертуар використовувати в сім'ї тощо.