Посадова інструкція музичного керівника ДНЗ


1. Загальні положення

1.1. Музичний керівник призначається з числа осіб з середньою спеціальною або вищою професійною освітою.
1.2. Підпорядковується завідуючому дошкільного навчального закладу.
1.3. Приймається на посаду і звільняється з посади наказом завідувача дошкільного навчального закладу.
1.4. Проходить медичний огляд 1 раз на півроку.
1.5. У своїй роботі керується нормативними документами, цією Інструкцією і Правилами внутрішнього трудового розпорядку.
1.6. Дотримується трудової дисципліни.

2. Посадові обов'язки.

2.1. Здійснює музичне виховання і естетичний розвиток вихованців відповідно до програми виховання і навчання в дошкільному навчальному закладі.
2.2. Працює за графіком і планом, погодженим із старшим вихователем та керівником ДНЗ.
2.3. Організовує та проводить музичні заняття, дитячі свята, літературно-музичні ранки, вечори дозвілля відповідно до графіка.
2.4. Веде індивідуальну роботу з дітьми, виявляє музично обдарованих дітей, проводить індивідуальну роботу з ними в групі.
2.5. Бере участь в організації ранкової гімнастики, фізкультурних занять, спортивного дозвілля та розваг.
2.6. Бере участь в організації ігрової діяльності дітей у 2-ій половині дня, проводить музично-дидактичні ігри зі співом, театралізовані ігри, музично-ритмічні ігри.
2.7. Бере участь у підготовці педагогічних рад, методичних об'єднань, готує звіти щодо виконання планів своєї роботи, повідомлення з досвіду роботи.
2.8. Впроваджує в практику роботи з дітьми передовий досвід.
2.9. Консультує батьків і вихователів з питань музичного виховання дітей в сім'ї.
2.10. 2-3 рази на рік проводить рівневу оцінку музичного розвитку кожної дитини, використовуючи діагностичну методику на свій вибір.

3. Музичний керівник повинен знати

3.1. Дошкільну педагогіку, психологію, вікову фізіологію, анатомію.
3.2. Методики музичного виховання дошкільнят.
3.3. Санітарію і гігієну.
3.4. Індивідуальні особливості розвитку особистості дітей, музичного сприйняття, емоцій, моторики і музичних можливостей дітей дошкільного віку.
3.5. Музичні твори дитячого репертуару.
3.6. Правила і норми охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
3.7. Порядок надання першої медичної допомоги.
3.8. Порядок дій в екстремальній ситуації.

4. Права

Має права, передбачені Трудовим кодексом України, Правилами внутрішнього трудового розпорядку.

5. Відповідальність

5.1. Несе відповідальність за життя і здоров'я дітей на музичних заняттях.
5.2. Несе відповідальність за виконання всіх обов'язків, покладених цією інструкцією.



ФУНКЦІЇ ТА ОБОВ'ЯЗКИ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА

За загальну постановку музичного виховання в дитячому садку відповідає музичний керівник. Він виконує таку роботу:

  • Проводить заняття в кожній віковій групі два рази на тиждень відповідно до графіка роботи. Це вимагає значної попередньої підготовки: керівник відбирає і розучує музичний матеріал, який діти повинні виконати грамотно і виразно. Розробляє і планує засвоєння програмних навиків, своєчасно готує наочний матеріал, приладдя, прослуховує музичні записи. Намічає і про водить (якщо це треба) індивідуальні заняття з підгрупами чи з окремими дітьми.
  • Відповідає за складання сценаріїв свят, програм розваг, підготовку та їх проведення.
  • Керує роботою вихователя в сфері музичного розвитку дітей через індивідуальні консультації та групові заняття.

На консультаціях музичний керівник ознайомлює вихователя з планом роботи, розучує дитячі твори, звертаючи увагу на ті вміння і навички, якими має оволодіти кожна дитина, обговорює проведення заняття(звертає увагу на успіхи і труднощі дітей, яким треба допомогти), добирає записи для програвання на ранковій гімнастиці, інших заняттях, прогулянках тощо.

На групових заняттях музичний керівник систематично навчає вихователів, удосконалюючи їхні навички в галузі пісні й руху. Розучує з ними твори для індивідуального і колективного виконання на святах та під час розваг. При цьому бере до уваги здібності кожного: в одного гарний голос, другий чудово танцює, третій добре виконує вправи, четвертий виразно декламує і може стати активним ведучім свята.

  • Регулярно проводити педагогічні наради, на яких розв'язуються методичні питання, обговорюється програма святкових ранків та розваг, визначаються додаткові завдання з метою удосконалення навчального процесу.
  • Веде роботу з батьками, залучаючи їх до загального процесу музичного виховання дитини. В індивідуальній бесіді, на консультації, зборах музичних керівників дає поради: які радіо- та телепередачі можна слухати з дітьми, який пісенний репертуар використовувати в сім'ї тощо.



Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати